کوتاهی و اهمال دولت جدید در گره گشایی پذیرفتنی نیست

تبلیغات بنری


محمدتقی فاضل معبودی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «اطلاعات آنلاین» با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی ایران می گوید: ایران در چند سال گذشته به دلیل تحریم های ناجوانمردانه با تنگناهای اقتصادی مواجه بوده است. به طوری که بخش بزرگی از مردم از فقر رنج می برند. بنابراین اولویت اصلی دولت چهاردهم باید تلاش برای رفع تحریم ها و در نتیجه برچیدن فضای اقتصادی باشد.

یکی از اعضای شورای محققین و مدرسین حوزه علمیه قم ادامه می دهد: دولت پزشکی باید در گام اول فرصت ها و تهدیدها را کارشناسانه بررسی کند و در گام بعدی به راه حل مناسب برسد.

وی می گوید: مشکلات و کمبودها آنقدر زیاد است که دولت جدید کار سختی را پیش رو خواهد داشت. بنابراین باید شرایط را دقیقاً همانطور که هست برای مردم توضیح دهند و اطمینان حاصل کنند که عموم مردم نیز آگاه هستند و قطعاً انتظارات بیجا از دولت نخواهند داشت.

وی می گوید: با توجه به سختی کار دولت جدید، ایجاد فضای تعامل و همکاری بین مجلس نمایندگان و مراجع قضایی و اجرایی ضروری است. اکنون این نگرانی وجود دارد که برخی از عناصر روشنگری مجلس مانعی برای دولت باشد. اما گروهی که همین چند ماه پیش با کمترین رای ممکن به مجلس راه یافتند، مشخصا هیچ کس دیگری را قبول ندارند و چون می دانند کارش گران است، دست به اقدامات شدید می زند.

به گفته فاضل میبدی، با توجه به اهمیت شرایط، کوچکترین قصور و سهل انگاری از سوی دولت و سایر نهادها تحت هیچ شرایطی قابل قبول نخواهد بود.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *