وزیر اخراجی رئیسی به دنبال ایجاد تنش در دولت جدید! +عکس

تبلیغات بنری


الحدث 24 نوشت: در حال حاضر دولت سیزدهم روزهای پایانی خود را سپری می کند و اکثر وزرا و مسئولان چشم انتظار اتمام کارهای ناتمام خود هستند تا مجموعه تحت مدیریت خود را در شرایط بهتری به دولت بعدی بسپارند.

این در حالی است که برخی از مسئولان دولت ابراهیم رئیسی، خشمگین و افسرده از نتایج انتخابات ریاست جمهوری، نه تنها به دنبال ساماندهی گروه اداری خود هستند، بلکه با بی نظمی به دنبال ایجاد تنش در نهاد نظارتی و سطح جامعه هستند. قرارها یا مسیرهای بی اهمیت

حجت عبدالمالکی از جمله کسانی بود که از ابتدای فعالیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر روز برای دولت شهید رئیسی پاورقی می ساخت. این اتفاق در نهایت منجر به استعفای وی از این سمت شد. اما این تمام ماجرا نبود.

عبدالمالکی پس از حضور در دبیرخانه مناطق آزاد، نه تنها از گذشته خود درس گرفت، بلکه با توسل به سخنان و مصاحبه های ضد و نقیض، نخست وزیر را در معرض دید افکار عمومی و رسانه ها قرار داد.

و اکنون در روزهای پایانی دولت سیزدهم به جای برگزاری مراسم دبیرخانه، به دلیل فعالیت های انتخاباتی عبدالمالکی که باعث تعطیلی این نهاد موثر اقتصادی شده است، تنها به دنبال تعطیلی در بین کارکنان محترم دولت هستند. منشی.

بر اساس بخشنامه جدید حراست مرکزی این دبیرخانه، مهمترین کار این روزها تهدید و تشکیل پرونده مربوط به ظاهر و پوشش افراد است. موضوعی که همیشه مورد توجه کادر اداری بوده و نیازی به تذکر و تهدید و تشکیل پرونده نبود.

در این بخشنامه که 28 تیرماه ابلاغ شد، مهمترین دغدغه «رعایت پوشش کامل با موازین اسلامی و شرعی» است. در این بخشنامه به نیروهای حفاظت فیزیکی دستور داده شد از بدو ورود با افرادی که از این پوشش برخوردار نیستند برخورد کنند.

در بخشی دیگر از این بخشنامه، کارکنان از «رفتار خارج از عرف اداری» خودداری و همچنین از پخش موسیقی، فیلم و … در محیط کار خودداری کنند.

در پایان این بخشنامه با لحنی آمرانه به پرسنل شریف تذکر داده شد که در صورت عدم رعایت این «ضوابط» در مرحله اول و دوم تذکر شفاهی و در مرحله سوم اخطار داده می شود. رای «در مورد ادامه فعالیت اداری» متخلف، در پرونده امنیتی ثبت و جهت رسیدگی به کمیته پایه انضباطی و گزینش ارسال شد.

به عبارتی در نظر نگرفتن مواردی مانند لباس مناسب (که نمونه آن مشخص نشده و به ذائقه ایمنی واگذار شده است) یا پخش موسیقی! در محل کار، با دستور حاج عبدالمالکی، کارکنان یک سازمان مهم اقتصادی کشور اخراج می شوند.

بهتر بود با استدلال عبدالمالکی به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای، پاسخگوی عملکرد او بود و قول هایی که در خصوص سرمایه گذاری خارجی و پروژه های مناطق آزاد و ادعای جذب منابع صد میلیاردی به خود داده بود را توضیح می داد. دلار

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *