فسخ قرارداد بیرانوند قانونی بود و باید تبرئه شود

تبلیغات بنری
بهارین:

سعید مظفری زاده با اشاره به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف تیم موهن باغان از دسته دوم لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم حضور در این مسابقات گفت: متأسفانه تیم هند به اعتبار مسابقات لطمه زده است. تراکتور. با رفتار غیرحرفه‌ای و تمام شرایط برای برگزاری مسابقه، این مسابقه به بهانه نبود امنیت در ایران، سفر خود به تبریز را لغو کرده بود اعم از ناظر و خدمه داوری بدون هیچ مشکلی به ایران سفر کردند و به سلامت به کشورهای خود بازگشتند.

وی افزود: همه دیدند و بار دیگر ثابت کردند که ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است و با اقداماتی که انجام شده قطعا میزبان شایسته ای در مسابقات بین المللی خواهیم بود.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص تصمیمات داور در بازی تراکتورسازی و فولاد گفت: پیش بینی می شود با وجود فناوری VAR اشتباهات داوری کاهش یابد. به نظر من سه صحنه مشکوک ضربات پنالتی در داخل محوطه جریمه فولاد رخ داد و اتاق VAR باید داور را برای بررسی صحنه فرا می خواند. همچنین در یکی از صحنه ها بازیکن حریف روی شجاع خلیل زاده خطای مهلکی انجام داد که این خطا نیز نیاز به بررسی دارد. زمانی که مسابقه ای با VAR برگزار می شود، تیم ها و هواداران انتظار دارند که بتوانند تصاویر دوربین های پوشش دهنده بازی را ببینند، همانطور که در سایر نقاط جهان این اتفاق می افتد، در غیر این صورت VAR نه تنها کمکی به حل مشکلات نمی کند، بلکه شک ایجاد می کند. .

وی ادامه داد: شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و در حال پیگیری موضوع هستیم. طبیعتا ما هم باید به اندازه کافی تمرکز کنیم تا امتیاز رایگان بیشتری از دست ندهیم.

مظفرزاده در خصوص حکم صادره در پرونده علیرضا برانوند گفت: بر اساس نظر کارشناسی وکلای باشگاه و وکیل شخصی برانوند برکناری وی قانونی بوده و باید تبرئه شود. حقیقت این است که این موضوع ابعاد مختلفی دارد و مردان نباید دست به کارهای سخت بزنند تا بتوانند خود را تبرئه کنند و از فشار رهایی یابند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی برای رسیدن به اهداف خود از اهرم فشار رسانه ها استفاده می کنند و جالب اینجاست که حتی برخی صدا و سیما به عنوان رسانه ملی بر اساس منافع رنگی عمل می کنند و مغرضانه هستند. آنها تظاهر به عدالت می کنند، اما در واقع از کوچکترین فرصت پخش زنده برای فشار بر بیرانوند استفاده می کنند. آیا شما قاضی یا وکیل هستید که به صورت علنی درباره موضوع پیچیده قطع رابطه بیرانوند با پرسپولیس اظهار نظر می کنید؟ متاسفم برای صدا و سیما و برخی رسانه ها که به افراد بی تجربه اجازه می دهند در مورد مسائل حقوقی نظر کارشناسی کنند.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من و علی رضا برانند تجربه کافی داریم که قربانی این حاشیه سازی نشویم و از طریق مراجع قانونی پیگیر کارهای مربوط به این موضوع هستیم. ما هرگز وارد بازی رسانه ای آنها نخواهیم شد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *