شرایط شرکت در حراج چای دبش اعلام شد+ جزئیات

تبلیغات بنری


بهارین:

با ساماندهی جمع آوری و فروش املاک، شرایط و برنامه این شرکت برای برگزاری مزایده چای دابش در استان های تهران و هرمزگان مشخص شد. طبق شرایط اعلام شده، تسهیلات در حال بررسی است و در صورت عدم تقاضا برای خرید نقدی، مهلت 4 ماهه ارائه می شود.

اخذ ضمانت نامه بانکی معتبر حداکثر به مدت 4 ماه از شرایط جدید فروش محسوب می شود.

سعید غلامی باقی، نماینده تنظیم مقررات املاک پیش از این در این باره گفته بود: با تعیین تکلیف پرونده موسوم به گروه اقتصادی، کالاهای شرکت چای دابش به صورت عمده و عمده و بیشتر و بیشتر در اختیار این سازمان قرار گرفت. بیش از 26 هزار تن چای در سه استان تهران، هرمزگان و کرمانشاه به انبارهای سازمان تحویل شد تا کنون بیش از پنج هزار تن از آن طی چند مزایده تخصیص یافته است. تعداد رده های محصول فروخته شده 81 عدد است که با ارزش 700 میلیارد تومان می توان نتیجه گرفت که هنوز حدود 21 هزار تن چای باقی مانده و باید تا پایان سال تکلیف مشخص شود. سنت برای جلوگیری از افت کمی و کیفی و عدم فساد کالا.

شرایط شرکت در مزایده چای به شرح زیر است:

1- دو حراج حضوری (طبق جدول پیوست) در استان هرمزگان (فروش چای موجود در استان هرمزگان) و استان تهران (فروش چای موجود در استان های تهران و البرز)

2- طبق مصوبات مراجع قضایی اولویت عرضه کالا در حراج حضوری نقدی است و در صورت عدم تقاضای خرید نقدی در همان جلسه مزایده، کالا عرضه می شود. در حراج به صورت نقدی مهلت 4 ماه است.

3- در مزایده حضوری به صورت نقدی یا کمک بلاعوض، معادل 10 درصد قیمت پیشنهادی در مجلس به صورت ودیعه و برای حسن انجام تعهدات وصول می شود. این مبلغ جزء قیمت معامله محسوب می شود.

4- در صورت فروش نقدی 90 درصد مابقی قیمت معامله حداکثر ظرف 3 روز کاری باید پرداخت شود در غیر این صورت وجه سپرده ضبط و کالا بلافاصله مجدداً فروخته می شود.

5- برای محصولاتی که ماندگاری آنها کمتر از 4 ماه است فروش به دو صورت زیر انجام می شود:

الف) 10 درصد سپرده و 90 درصد مابقی قیمت معامله را ظرف 3 روز کاری پرداخت کنید

ب) پرداخت 10% ودیعه به هر شورا و واریز 90% ضمانت نامه بانکی در یک بار پرداخت (با فیش حداکثر 4 ماهه در مدت 3 روز اداری).

6- برای محصولاتی که تاریخ مصرف آنها بیش از 4 ماه است، فروش به دو صورت انجام می شود:

الف) 10 درصد سپرده و 90 درصد مابقی قیمت معامله را ظرف 3 روز کاری پرداخت کنید

ب) پرداخت 10 درصد سپرده نزد شورا و واریز ضمانت نامه بانکی در ابتدای هر ماه با سررسید دو ماهه (به ترتیب با دریافت ماهیانه 50 درصد و 40 درصد قیمت معامله) و تحویل کالا به تدریج. . در صورت واریز وجه و برداشت معادل آن با هماهنگی ذیحساب سازمان از ضمانت نامه های بانکی واریز شده خارج می شود.

تبصره 1: سپرده نقدی دریافتی در جلسه مزایده و ضمانت نامه های بانکی واریز شده به کلیه اشکال مشمول شرایط فروش در این مزایده در صورت عدم تسلیم به موقع ضمانت نامه بانکی و یا عدم ترخیص کالا ضبط می شود.

تبصره 2: کل مرسوله حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری از انبار سازمان خارج می شود. در صورت ارائه دلایل موجه و ارائه گزارش منطقه ای توسط خریدار، مهلت خروج از انبار به تشخیص هیئت فروش قابل تمدید می باشد. هزینه های نگهداری و نگهداری به این مهلت اضافه می شود.

تبصره 3: در کلیه موارد مهلت خروج کالا از انبار استانداری باید حداقل 10 روز کمتر از باقیمانده تاریخ انقضا باشد.

شرایط شرکت در مزایده چای دباش اعلام شد + جزئیات

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *