نمایش ضعیف مدافع عنوان قهرمانی؛ صعود ماتادورها قطعی شد

تبلیغات بنری

تسنیم نوشت: در آخرین دیدار از هفتمین روز رقابت‌های یورو 2024، تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا از ساعت 22:30 عصر پنجشنبه در ورزشگاه «آوف شالکه» شهر گولزانکرچان به مصاف هم رفتند که دو تیم را شکست دادند. دومین پیروزی متوالی و شش امتیاز صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها را تایید کرد.

تک گل این دیدار که در گروه دو برگزار شد را ریکاردو کالافیوره، مدافع جوان ایتالیایی در دقیقه 55 به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی بود که به لنورماند و رودری از اسپانیا و دوناروما و کریستانته از ایتالیا کارت زرد داد.

اسپانیا در دیداری که عصر پنجشنبه برگزار شد عملکرد بسیار خوبی داشت و با عملکرد خوب خود حریف را کاملا مبهوت کرد. انسجام در خط هافبک باعث شد تا تمام توپ ها در میانه زمین به بازیکنان اسپانیا برسد که موقعیت های زیادی برای ماتادورها ایجاد کرد. ستاره نیمه اول دوناروما بود که موقعیت های اسپانیا را یکی پس از دیگری دفع کرد.

اسپانیا در نیمه دوم به سبک بازی خود ادامه داد و حتی پس از گل به خودی کالافیوره نیز به حملات خود ادامه داد. اوج این حملات ضربه زیبای نکو ویلیامز بود که با برخورد به تیرک دروازه ایتالیا به بیرون رفت.

ایتالیا که در دیدار امشب عملکرد ضعیفی داشت، هرگز نتوانست اونای سیمون را به دردسر بیندازد و ضربه ای که وارد دروازه این مدافع نشد.

این تیم با هدایت اسپالتی با این شکست 3 امتیازی باقی ماند و شرایط صعودش با رویارویی با کرواسی در آخرین دیدار سخت شد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *