واتساپ بروزرسانی شد

تبلیغات بنری


روزنامه خبرآنلاین نوشت: متا هفته گذشته با افزودن سه ویژگی جدید به تماس های تصویری از طریق اپلیکیشن واتس اپ، استفاده از این قابلیت را آسان کرد. به نظر می رسد این شرکت مجموعه ای از ویژگی های جدید را به تماس های ویدیویی واتس اپ اضافه می کند، از جمله افکت های واقعیت افزوده (AR)، تصاویر پس زمینه و فیلترها.

آخرین به‌روزرسانی بتا برای واتس‌اپ برای اندروید با نسخه 2.24.13.14 سه تب را در زیر تماس ویدیویی آورده است: فیلترها، پس‌زمینه‌ها و جلوه‌ها.

برگه فیلترها گزینه هایی برای صاف کردن بافت پوست و پنهان کردن لکه ها، روتوش پوست برای زیباتر جلوه دادن آن بدون تغییر ظاهر و حالت کم نور برای بهبود کیفیت ویدیو در محیط های کم نور ارائه می دهد.

در تب Wallpapers، تصاویر مختلفی را مشاهده خواهید کرد. می توانید یکی را برای جایگزینی کاغذ دیواری فعلی خود انتخاب کنید. این ویژگی زمانی مفید است که نمی‌خواهید پشت خود را نشان دهید یا می‌خواهید کمی سرگرمی به تماس‌های ویدیویی خود اضافه کنید.

در نهایت در تب Effects قادر خواهید بود افکت های AR مشابه اینستاگرام، فیسبوک، مسنجر و اسنپ چت را مشاهده کنید. این فیلترها به شما کمک می کنند تا تماس های ویدیویی را سرگرم کننده تر کنید.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان انتشار ویژگی‌های تماس ویدیویی جدید واتس‌اپ برای عموم در دسترس نیست. با این حال، ما انتظار داریم که این ویژگی ها در ماه های آینده در دسترس عموم قرار گیرد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *