تصمیمی که مردم قائمشهر را شوکه کرد

تبلیغات بنری

سایت ورزش سه نوشت: تیم محبوب الشمال پس از گذراندن روزهای سخت در لیگ بیست و سوم، حالا در آستانه تغییر مالکیت قرار گرفته است. نساجی در سال های اخیر با مالکیت خصوصی به کار خود در سطح بالای فوتبال ایران ادامه داده و عناوین متعددی را کسب کرده است. در فصل گذشته که این تیم محبوب هواداران وارد بحران شد با اقدامات رضا حدادیان مالک باشگاه به روزهای خوب بازگشت و در نهایت سهم این تیم در لیگ برتر حفظ شد.

حالا پس از گذشت چند روز از پایان سوپرلیگ، مدیرعامل این تیم از هزینه های سنگین اداره تیم بدون حمایت مسئولان استان مازندران و حساب شخصی مالک به ستوه آمده و تصمیم مهمی را اتخاذ کرده است. این تصمیم متعلق به فرنچایز باشگاه نساجی است و مطمئنا هواداران مازندرانی را شوکه خواهد کرد.

حمیدرضا بایندریان، مدیرعامل باشگاه نساجی از تصمیم نهایی این باشگاه برای واگذاری خبر داد. بندریان گفت: ابتدا از هواداران و هواداران نساجی به خاطر حمایتشان در روزهای سختی که در راه ماندن در لیگ برتر انگلیس گذراندیم تشکر می کنم. با وجود همه سختی های موجود، خوشبختانه با اقداماتی که مالک باشگاه انجام داد و تلاش همه اعضای تیم، سهم نساجی در لیگ برتر حفظ شد. نساجی سرمایه استانداری مازندران محسوب می شود و تداوم حضور این تیم در لیگ برتر مایه خوشحالی مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: حقیقت این است که در شرایط سخت اقتصادی، حضور حضوری تیم واقعا سخت است. به همین دلیل تصمیم جدی و نهایی برای واگذاری امتیاز نساجی گرفته ایم. با کمال تاسف باید بگویم تمامی کارهای زیرساختی و تجهیزاتی که در چند سال گذشته به نفع فوتبال و افتخار نساجی استانداری انجام شد اعم از تجهیز ورزشگاه ملی و … با هزینه شخصی و توسط هیات مدیره بوده است. و در شرایط سخت اقتصادی کنونی، بیش از این نمی توانیم تحمل کنیم.

مدیرعامل نساجی همچنین گفت: اگر می بینید ورزشگاه خانگی نساجی الان اینقدر زیباست و شرایط استاندارد موقتی برای بازی در لیگ برتر انگلیس دارد، با این هزینه های از جیب خود بود. در حال حاضر ورزشگاه ملی برخی از استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مانند پارکینگ و… را ندارد و واقعاً نمی توانیم از پس هزینه های جدید برآییم و مشکلات را حل کنیم.

بندریان در پاسخ به این سوال که آیا مشکل فقط در حل مشکلات ورزشگاه محل برگزاری بازی های نساجی است، گفت: یکی از مشکلات اساسی صنعت نساجی نبود امکانات سخت افزاری لازم در مازندران است. حتی زمانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم، نتوانستیم در خانه میزبانی کنیم و از امتیاز میزبانی بهره مند شویم. در مقابل، تمرین در شهر دیگر و بازی در ورزشگاه دیگر هزینه های بیشتری را به گروه تحمیل می کند. تاکنون شرایط تغییر نکرده است و تصمیم جدی ما تسلیم شدن است.

مدیرعامل باشگاه بافندگان با اشاره به اتمام کار برای فصل جدید گفت: گروه ما تصمیم نهایی را برای جابه جایی گرفته است. اما هواداران اصلا نباید نگران باشند. قرارداد آقای الهامی برای فصل آینده تمدید شد و دروازه بان برزیلی در این تیم ماندگار شد و بقیه همچنان ادامه دارد. ما آنقدر تیم منظم و یکپارچه داریم که هیچ مالک یا سازمانی که آن را مدیریت کند از گذشته مشکلی نخواهد داشت.

وی افزود: امیدوارم مالکان عینی نساجی بتوانند با تجهیزات این تیم مشکلات را برطرف کنند. نساجی تیم زیبایی است که ریشه در مازندران دارد و این تیم حق تمرین و مسابقه در شهر خود را دارد. امیدوارم آینده خوبی در انتظار باشگاه نساجی مازندران باشد.

بندریان نساجی با اشاره به اینکه این باشگاه از گذشته بدهی ندارد، تایید کرد: با جسارت تمام می گویم باشگاه نساجی به افراد و ارگان ها بدهی ندارد. با تلاش و مساعدت مالک باشگاه یکی از معدود باشگاه هایی هستیم که بدهی نداریم و تیمی آماده برای موفقیت در اختیار مالکان جدید قرار خواهیم داد.

مدیرعامل نساجی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال انصراف رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در خصوص این انتقال وجود دارد، گفت: تصمیم این گروه برای انتقال جدی است. اما آقای حدادیان بعد از چند سال صعود به لیگ برتر با نساجی و زحماتی که از نظر تیمداری و موفقیت انجام داده است، به این نتیجه رسیده که تیم تحویل می شود و آمادگی 100 درصدی وجود دارد. در این رابطه. اطلاعیه رسمی فردا منتشر خواهد شد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *