هشدار؛ دمای هوا در برخی شهرها به ۵۱ درجه می‌رسد!

تبلیغات بنری


محمد سبزی زاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: پس از بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، توده هوای گرم تا روز دوشنبه در استان خوزستان باقی می ماند. بنابراین حداکثر دما در برخی شهرها به حدود 51 درجه سانتیگراد خواهد رسید. با این حال پیش بینی می شود روز سه شنبه دمای هوا در استانداری بین 3 تا 5 درجه کاهش یابد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود پدیده جوی تا روز یکشنبه در ساعات اولیه بامداد و شب در نواحی ساحلی و کمی دور از سواحل جنوب شرقی، جنوبی و مرکزی ابری شود.

سبززاری گفت: روز دوشنبه با وزش بادهای شمال غربی از شدت هوای طوفانی کاسته می شود و تنها مناطق ساحلی به ویژه سواحل جنوب شرقی تحت تاثیر پدیده طوفان قرار می گیرند.

وی بیان کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه به دلیل وزش باد نسبتاً متوسط ​​تا شدید احتمال وقوع رگبار محلی و موقتی گرد و خاک در مناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس تا یکشنبه نیمه ابری ولی در روزهای دوشنبه و سه شنبه ابری خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: عمیدیه 50.6 درجه سانتیگراد و ایذه 26.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان خوزستان طی شبانه روز گذشته گزارش شده است. در این مدت بیشینه دمای اهواز به 50.5 درجه سانتی گراد و کمینه دما به 29.8 درجه سانتی گراد رسید.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *