آرای قالیباف و پورمحمدی به کدام سبد رای می‌رود؟

تبلیغات بنری


اسماعیل کوثری در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین» اظهار داشت: امیدوارم مردم در روز رأی گیری بیایند و دوباره به دنیا این پیام را بدهند که همیشه پشت نظام هستند. در واقع مردم هرچقدر هم که با مشکلاتی روبه رو باشند، همیشه از نظام و کشور خود حمایت می کنند و می خواهند در رویدادهای مختلف شرکت کنند.

نماینده شورای اسلامی تصریح می کند: همیشه استقبال مردم از دور دوم انتخابات کمتر بوده است. اما امیدوارم روند مناظره ها و تحرکات نامزدها به گونه ای باشد که رئیس جمهور با رای زیاد انتخاب شود.

وی ادامه می دهد: آنچه مرحله دوم را متمایز می کند این است که مردم از چند روز پیش به دلیل مناظره ها و تبلیغات با نامزدها آشنا شدند و به همین دلیل می توانند با دقت بیشتری انتخاب کنند.

این فعال سیاسی درباره فردی که شانس بیشتری برای کسب آرای مردم دارد، می گوید: در مرحله اول پزشکان و جلیلی رقابت شدیدی داشتند که منجر به داغ شدن مرحله دوم شد. البته معتقدم بسیاری از آرای نوشته شده به نام قالیباف و همچنین کسانی که مصطفی پورمحمدی را انتخاب کردند، جمعه آینده به سعید جلیلی رای خواهند داد.

می گوید: من شخصا آقای پشکیان را می شناسم و ایشان را خدمتگزار مردم و کشور می دانم. متأسفانه اطرافیان او را کسانی تشکیل می دهند که در گذشته سابقه قابل دفاعی از خود نشان نداده اند که در صورت پیروزی پزشکان می تواند مشکل ساز شود.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *