این حرکت فوق لوکس رئال مادرید را ببینید +عکس

این حرکت فوق لوکس رئال مادرید را ببینید +عکس

تبلیغات بنری


روزنامه ورزش سه نوشت: رئال مادرید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به یکی از منابع اصلی درآمد خود تبدیل کرده است. این ورزشگاه علاوه بر درآمدزایی در روزهای بازی، جاذبه ها و رویدادهای جدیدی را نیز برای کسب درآمد از طرق مختلف در طول سال معرفی می کند. در طی مراحل بازسازی، باشگاه از فرصت استفاده کرد و تعداد صندلی های VIP را افزایش داد. تعداد جعبه های خصوصی نیز افزایش یافته است، مانند نوار معروف Sky Bar در غرب ساید که در ابتدای فصل آینده افتتاح می شود. با این حال، خصوصی ترین صندلی ها در جایگاه اول قرار دارند.

طبق گزارش ها، رئال مادرید 300 صندلی “Super VIP” ایجاد کرده است. این صندلی ها جدا از سکوهای معمولی هستند و بهترین دید ممکن را به زمین دارند و بخشی از اختصاصی ترین محوطه کل ورزشگاه را تشکیل می دهند. دارندگان این صندلی ها از غذاها و محصولات منحصر به فرد، تجربیات منحصر به فرد، نمایش های زنده و همچنین فضایی میزبان چهره های مهم ملی و بین المللی لذت خواهند برد.

هدف از ایجاد این صندوق های خصوصی ایجاد فضایی بی سابقه، مکانی برای میلیونرها است. مکانی که میزبان ثروتمندان جهان و برخی از مهم ترین تجار اسپانیایی است. رئیس هیئت مدیره، مدیران عامل و سایر اعضای انحصاری که از طیف وسیعی از تجملاتی که در صندوق های دیگر موجود نیست، لذت خواهند برد. منابع باشگاهی می گویند: این قسمت بهترین و مجلل ترین قسمت ورزشگاه است.

این حرکت فوق لوکس رئال مادرید را ببینید +عکس

اما همه اینها هزینه دارد و ارزان نیست. برای ورود به این باشگاه انحصاری برای 30 سال آینده، هر عضو باید حدود 250000 یورو و همچنین هزینه صندلی سالانه بپردازد. علاوه بر مسابقات، این هزینه به آنها امکان دسترسی به سایر رویدادهای برگزار شده در سانتیاگو برنابئو را نیز می دهد. رئال مادرید همچنین قصد دارد یک پارکینگ اختصاصی برای آنها فراهم کند.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *