بیرانوند در مخمصه گیر افتاد

تبلیغات بنری

SportsC نوشت: اگرچه هیچ خبر رسمی از تمایل بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس منتشر نشده است، اما پیشکسوتان این تیم برای عفو او وساطت کرده و در تلاش هستند تا از رفتن او جلوگیری کنند و راهی برای بخشش باشگاه پیدا کنند. مدیران باشگاه

اما پس از مطرح شدن این شایعات و احتمالات، مسئولان باشگاه پرسپولیس در تماس با خبرنگار ما به صراحت تایید کردند که راه برگشتی وجود ندارد.

باشگاه پرسپولیس از طریق تیم حقوقی و وکلای خود به دنبال محکومیت، جریمه نقدی و محرومیت علیرضا بیرانوند از کمیته تعیین وضعیت است و با تایید هیات مدیره این پرونده را با قوت بیشتری پیش خواهد برد.

طبیعتاً علی رضا بیرانوند تمایلی به بازگشت نشان نداده است اما واکنش صریح پرسپولیس نشان می دهد که جمشید نورشرق و دیگر مسئولان کمیته تعیین وضعیت احتمالاً سرنوشت او را روشن خواهند کرد.

البته تا پایان پنجره تابستانی زمان زیادی باقی مانده و هر چیزی ممکن است، اما این صراحت در صدای مدیران باشگاه تنها ادامه اختلاف و تصمیم به جدایی را به ذهن متبادر می کند. شماره یک.

با رفتن او پرسپولیسی ها از خرید دروازه بان جدید استقبال خواهند کرد. دروازه‌بانی که به دلیل داشتن ضربه سرپوش بودجه‌ای از بیرانوند، محبوب خواهد بود و دستمزد خوبی خواهد گرفت.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *