تاج: برخی‌ها می‌گویند عمدا VAR را وارد نمی‌کنند

تبلیغات بنری

تسنیم نوشت: جلسه سالانه هیئت رئیسه فوتبال اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون، سید مهدی صدری رئیس اداره کل ورزش و جوانان، علی طاهری رئیس فدراسیون برگزار شد. شورای فوتبال اصفهان، مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان و نیما نکیسا، مدیرعامل اتاق بازرگانی ذوب آهن.

در این جلسه شرایط شورای فوتبال در فرمانداری، عملکرد و صورت های مالی سال های گذشته و بودجه سال 1403 هجری شمسی اعلام و به تصویب اعضا رسید سپس وضعیت ساختمان فعلی شورا به تصویب رسید بررسی شد و اعضای انجمن از مدیرکل ورزش و جوانان خواستند در مورد بازسازی ساختمان یا انتقال آن به مکان جدید و ایجاد همکاری های لازم صحبت کنند. در قسمت آخر اعضای شورا به انتخاب نایب رئیس زن رأی دادند و در این راستا زهرا سرجوی با کسب 41 رأی از مجموع 44 رأی ماخوذه انتخاب شد.

گستردگی فوتبال باعث ایجاد ابهام می شود

مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی سالانه شورای فوتبال با تاکید بر اینکه استان اصفهان سهم زیادی از فوتبال دارد، گفت: اصفهان در همه رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ویژگی های خاص خود را دارد. فوتبال رشته وسیعی است و فضای متفاوتی نسبت به رشته های دیگر دارد و گاهی این گستردگی باعث تردید و ابهام می شود.

وی افزود: به عنوان مثال می گویند فناوری VAR را عمدا ارائه نمی کنند تا نتایج برای تیم خاصی مفید باشد و این موضوع حساسیت و تنش زیادی ایجاد می کند و باید برای هر کدام توضیحات زیادی ارائه کنیم. موضوع.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فوتبال حواشی زیادی دارد اما باید با این حواشی برخورد منطقی کرد و علاقه زیاد به فوتبال حساسیت ها را دوچندان می کند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون فیفا، فوتبال باشگاهی باید به زودی از سایر رشته های ورزشی جدا شود، گفت: بر اساس این قانون نمی توان همزمان با فوتبال در سایر رشته ها تیمی وجود داشت.

تاج در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه اتفاقات خوبی در فوتسال افتاده است، گفت: جیتی پسند می تواند در جام باشگاه های آسیا تغییرات مثبتی ایجاد کند و تیم پالایش نفت نیز به لیگ برتر انگلیس اضافه شده است.

وی تصریح کرد: اصفهان در فوتبال بانوان عقب افتاده امیدواریم اتفاق خوبی در فوتبال بانوان در اصفهان بیفتد و تیم اصفهان به سکو برود. سهم اصفهانی ها در تیم های ملی فوتبال بانوان هم کم است و باید در قسمت بانوان کار جدی انجام شود. تاج ادامه داد: در فوتبال ساحلی اصفهان هم باید کار جدی انجام شود و کارهای خوبی ادامه پیدا کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با شهید حسن قاضی فوتبال بازی کردم و افتخار دیدار با ایشان را داشتم.

اصفهان تنها استان فعال در تمامی زمینه ها

علی طاهری رئیس شورای فوتبال اصفهان در حاشیه این مجمع گفت: کار ما با کشف اپیدمی شروع شد و عملا تا دو سال اول نتوانستیم کاری انجام دهیم و در در سال 1401 هجری شمسی اقدامات خوبی در زمینه های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی انجام شد.

وی افزود: در این مدت نتایج خوبی از جمله جام حذفی سپاهان، لیگ برتر گیتی‌پان‌سان و… کسب کرده‌ایم و تنها استانی هستیم که تمامی زیر مجموعه‌های خود را پوشش می‌دهیم و در بالاترین سطح لیگ‌های کشور فعال هستیم. .

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *