خوشبختی مورایس در تهران؛ سپاهان با شکست نویدکیا قهرمان جام حذفی شد

تبلیغات بنری

مهر نوشت: تیم های فوتبال سپاهان و خانم رفسنجان در فینال جام حذفی امروز پنجشنبه 10 خرداد از ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی با قضاوت بیژن حیدری به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. 2-0 به سود سپاهان، زردابوشان برای اولین بار قهرمان جام حذفی شد.

ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو (کارت زرد 55)، امید نورافکن (عباس حبیبی – 89)، محمدجواد حسین نژاد (رضا اسدی – 89)، فرشاد احمدزاده (+) ). 3).90-علی احمدی)، رضا شکاری (70-آریا یوسفی)، شهریار مقانلو (70-کواح رضایی)

ترکیب النحاس: حامد لک، مجید نصیری، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری (27- کارت زرد)، جلال الدین علی آل محمدی، فرشید باقری، سعید واسی (70- شهریاری) (83- کارت زرد)، محمدمهدی محبی در انتظار محمد. و سجاد شهبازاده

بازیکنان سپاهان بازی را محکم آغاز کردند و در همان دقیقه بازی روی شهریار مقانلو در حوالی محوطه مس رفسنجان خطا انجام شد که پاس رامین رضاییان از محوطه جریمه مس با حامد لک برخورد کرد.

اشتباه عجیب مدافع ام اس و گل اول سپاهان

در دقیقه 7 بازی و در حالی که توپ در دست بازیکنان لمسی بود، مشام تیموری با یک پاس برگشتی عجیب توپ را به شهریار مغانلو رساند و حمید لک تعادل خود را از دست داد تا مهاجم سپاهان با یک گل اول را به ثمر برساند. شلیک مستقیم شوت آهسته برای گلزنی جلیقه زردها.

پس از به ثمر رساندن گل باز هم بازیکنان سپاهان به سمت دروازه مس هجوم بردند و در دقیقه 15 شاگردان ژوزه مورائس توپ را به محوطه جریمه مس فرستادند تا توپ به سیاوش یزدانی برسد، مدافعان مس توپ را به بیرون زدند.

اعلام یک ضربه پنالتی برای سپاهان با کمک فن آوری VAR

در دقیقه 22 امید نوراکین به سرعت به سمت محوطه جریمه رفت اما با دخالت بازیکن فوتبال توپ به بیرون رفت و بازیکن سپاهان نقش روی زمین افتاد. داور ابتدا یک ضربه کرنر برای سپاهان اعلام کرد اما پس از بررسی صحنه با سیستم VAR، یک ضربه پنالتی را به نفع شاگردان مورائس اعلام کرد و بار دیگر شهریار مقانلو پشت توپ و برخلاف جهت حمید لک ایستاد. او وارد دروازه شد و نتیجه را 2-0 به سود سپاهان کرد.

آفساید مانع از زدن گل اول مس شد

بازیکنان مسی در دقیقه 40 به سمت دروازه سپاهان هجوم بردند و در میان ازدحام جمعیت نزدیک محوطه جریمه سپاهان، ضربه آرام سجاد شهبازاده به یکی از بازیکنان داخلی برخورد کرد و وارد دروازه میرزازاده شد اما داور به دلیل آفساید این تیم گل مس را لغو کرد. بازیکن.

سپاهان در پایان نیمه اول چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت اما توپ بازیکنان این تیم به دروازه الماس نرسید.

نیمه دیگر

تیم فوتبال سپاهان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 47 محمد کریمی کاپیتان سپاهان با ضربه محکمی از بیرون محوطه جریمه به دروازه برخورد کرد که توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 54 باز هم سپاهان صاحب موقعیت شد و این بار شهریار مقانلو با شوتی کم توپ را زد که با اختلاف کمی از کنار دروازه میس به بیرون رفت.

بازی در نیمه دوم کندتر از نیمه اول ادامه داشت و تلاش بازیکنان المریخ برای رسیدن به دروازه سپاهان به نتیجه نرسید.

مغانلو موفق به هت تریک نشد

بازیکنان سپاهان در دقیقه 67 حمله ای را تدارک دیدند و حسین نژاد با پاسی زیبا و در عمق توانست شهریار مقانلو را در مصاف تک به تک با حمید لک قرار دهد که توپش با اختلاف زیادی از بالای دروازه عبور کرد.

واکنش میرزازاد دروازه سپاهان را بسته نگه داشت

در دقیقه 68 پس از حمله بازیکنان سپاهان، شاگردان محرم نویدکیا به سرعت به سمت دروازه سپاهان هجوم بردند و در حالی که خط دفاعی زردپوشان باقی مانده بود، منتظر محمد در داخل محوطه جریمه به توپ رسید و ضربه ای را زد که نیما میرزازاد توپ را مهار کرد. زیبا توپ را دور انداخت.

منترزاد محمد فرصت دیگری برای گلزنی داشت و در دقیقه 75 بار دیگر تک به تک با میرزازاد روبه رو شد و توپ را با اختلاف کمی به بیرون زد و سپس داور اعلام کرد که بازیکن لمسی عراقی آفساید شده است.

در دقیقه 78 کاوه رضایی توپ را پشت محوطه جریمه زد که ضربه کناری او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

حامد لک از ثبت نام یوسفی جلوگیری می کند

در دقیقه 85 حرکت عالی اریا یوسفی و ضربه سر فوق العاده او باعث شد تا این بازیکن با بلیک تک به تک شود و لیک با مهار ضربه یوسفی، این موقعیت فوق العاده را از دست داد.

این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا شاگردان خوزه مورائس قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شوند.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *