در این تابستان داغ باید روزانه چقدر آب بخوریم؟

تبلیغات بنری

بر اساس گزارش اطلاعات آنلاین که توسط ام اس ان منتشر شده است، توصیه می شود که بزرگسالان سالم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن خود 35 میلی لیتر آب بنوشند که حدود 2.5 تا 3 لیتر آب در روز است. نوشیدن آب فقط به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و نارسایی احتقانی قلب محدود می شود.

آب به متابولیسم و ​​حفظ دمای بدن کمک می کند، مواد زائد را از بدن دفع می کند، از مغز، نخاع و سایر اندام های حساس محافظت می کند و به حفظ فشار خون کمک می کند.

در حالت ایده آل، شما باید بین 3 تا 3.7 لیتر آب در روز برای مردان و 2.7 لیتر آب در روز برای زنان مصرف کنید.

به یاد داشته باشید که نوشیدن آب به آبرسانی پوست نیز کمک می کند.

اگرچه گفته می شود باید 35 میلی لیتر آب ضرب در وزن بدن هر فرد بنوشید، اما باید به صورت موردی آنالیز شود، زیرا اگر فرد ورزشکار باشد یا به بیماری مبتلا باشد، این عدد از بین می رود. متفاوت باش.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *