راهکار‌های جلب و افزایش مشارکت را پیدا کنید

تبلیغات بنری


رسول مجاب نیا در گفت و گو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین» با اشاره به مشارکت 40 درصدی مردم در دور اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ایران ثابت کرده اند که به کشور و نظام وفادار هستند. اما برخی رفتارها باعث شده که قشر بزرگی از جامعه انگیزه رای دادن نداشته باشند و این البته کاملا مضر است.

دبیرکل حزب جمهوری ادامه می دهد: آنچه در انتخابات اخیر بیشتر مشهود است این است که با وجود مشارکت کم، جمعی از تظاهرکنندگان به توصیه رهبران جریان اصلاحات و نخبگان سیاسی و دانشگاهی به مرکز آمدند. بنابراین می توان گفت که اصلاح طلبان و اصلاح طلبان همچنان مورد استقبال افکار عمومی قرار دارند و این گواه نادرستی است که گروهی اصلاحات را در خط پایان دیدند.

وی از تلاش عناصر افراطی برای محدود کردن مشارکت به عنوان نقطه تاریکی در فضای انتخابات اخیر یاد می کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب توضیح می دهد: اکنون که تکلیف چهاردهمین نخست وزیر در دور دوم مشخص شده است، اصلاح طلبان باید در این هفته تمام تلاش خود را به کار گیرند تا صداهای خاموش را به ۱۷ تیر اضافه کنند. .

وی تایید می کند: کشور در وضعیت بسیار خطرناکی قرار دارد. اگر قشر ناراضی جامعه جمعه آینده پای صندوق های رای بیایند، امید است دولت آینده برای رفع مشکلات عدیده موجود گام های موثری بردارد. اگر به هر دلیلی مردم همچنان به امتیاز حدود 40 درصد ادامه دهند، باید محدودیت ها و تهدیدهای بیشتری را بپذیریم.

مغبنیا یادآور شد: همه باید نسبت به آمار انتخابات حساس باشیم و بنشینیم تا راه های جلب مشارکت و افزایش رضایت عمومی را بیابیم. در واقع، تعداد آرا بسیار مهمتر از اعلام نام فرد برنده در انتخابات است.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *