ستاره الدحیل جانشین ترابی در پرسپولیس می‌شود؟

تبلیغات بنری

خبرگزاری ایرنا نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک فصل پر فراز و نشیب قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر انگلیس شد و این باشگاه هم اکنون روزهای داغ و پرحاشیه ای را دنبال می کند و اعلام کرد که نمی شود. به ایران بازگشت و روز گذشته باشگاه تایلندی بوریرام اعلام کرد که سرمربی برزیلی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیل فر که سه بازیکن کلیدی قرمزها در لیگ برتر بودند، پیشنهادات وسوسه انگیزی از یک تیم لیگ برتری دریافت کرده اند و در آستانه جدایی از این تیم هستند.

حالا پرسپولیس پس از انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید خود به دنبال تقویت خود است تا علاوه بر حضور موفق در رقابت های لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ الیت آسیا، حضور پررنگی نیز داشته باشد. گفته می شود با توجه به جدایی عجیب الترابی از جمع قرمزها، این باشگاه برای جانشینی احتمالی خود به سراغ ادمیلسون جونیور، ستاره 29 ساله قطری-بلژیکی- برزیلی الدحیل رفته است. این بازیکن چندین بار با لباس الدحیل به مصاف پرسپولیس رفته و علاوه بر گلزنی، این تیم را نیز دچار مشکل کرده و اکنون مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است.

جونیور که قراردادش با الدحیل در پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پایان رسید و بازیکن آزاد است، به دلیل مصدومیت نتوانست در این فصل در تیم قطر حضور داشته باشد و آخرین بازی اش با الدحیل. -دحیل 15 ماه پیش بود. از آنجا که. حال باید دید این بازیکن با توجه به شرایط فعلی به پرسپولیس خواهد پیوست یا خیر.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *