مردگان صدمه نمی‌زنند در چک! +تصاویر

مردگان صدمه نمی‌زنند در چک! +تصاویر

تبلیغات بنری


منصور جهانی – با اکران فیلم «مردگان درد نمی کنند» دومین فیلم ویگو مورتنسن کارگردان آمریکایی و با حضور این بازیگر سرشناس سینما، سولی مک لئود، بازیگر اصلی این فیلم، این فیلم شامل تعدادی از اعضای هیئت داوران بخش رقابتی اصلی فیلم “توپ بلورین” از جمله؛ “کریستین واچون” تهیه کننده مستقل و برجسته آمریکایی، “جفری راش” بازیگر استرالیایی و … غروب آفتاب پنجاه و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری دیروز جمعه 8 جولای همین ماه (28 ژوئن 2024) در ساعت سالن سینما «Thermal» «هتل در شهر کارلووی واری افتتاح شد.

جایزه “رئیس جشنواره” برای ویگو مورتنسن بازیگر و کارگردان آمریکایی
در ادامه این مراسم ویگو مورتنسن بازیگر، کارگردان و نوازنده جایزه «رییس جشنواره» را از دست یری بارتوسکا مدیر جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری دریافت کرد و به زبان چک گفت: دریافت جایزه در جشنواره کارلووی واری. ” فری برای من افتخار بزرگی است. این یک جشن بزرگ سینمایی است. همچنین از برگزارکنندگان این جشنواره برای انتخاب فیلم «مرده درد نمی کنند» در مراسم افتتاحیه تشکر می کنم. ما بسیار خوشحالیم که داستان فیلم خود را به شما نشان می دهیم.

اعضای هیئت داوران بخش اصلی رقابتی “توپ بلورین”
اعضای هیئت داوران بخش مسابقه اصلی کریستال گلوب در پنجاه و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری عبارتند از: کریستین واچون تهیه‌کننده آمریکایی، جفری راش بازیگر استرالیایی، سیجون اسیون، فیلم‌نامه‌نویس و نویسنده اهل ایسلند، الیسکا کینکوا، بازیگر از جمهوری چک، و گابور ریس، کارگردان، فیلمنامه نویس و آهنگساز اهل مجارستان.

اعضای هیئت داوران بخش رقابتی “Proxima”.
اعضای هیئت داوران بخش رقابتی پروکسیما این رویداد معتبر و درجه یک سینمای جهان عبارتند از: خانم بیانکا بالبوئنا، تهیه کننده از فیلیپین، ووتر یانسن، پخش کننده فیلم از هلند، خانم آدلا کومرزی، آ. کارگردان اهل جمهوری چک، محمد کردوفانی کارگردان سودانی و دانیلا میشل کارگردان هنری از مکزیک هستند.

اکران فیلم کیک مورد علاقه من به کارگردانی بهتاش صنعنا و مریم مقدم
در پنجاه و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری، فیلم «کیک مورد علاقه من» به کارگردانی بهتاش ثناها و مریم مقدم محصول ایران، فرانسه، سوئد و آلمان به نمایش درآمد. آخرین حضور بین المللی آن در روزهای 8، 9، 13 و 16 همین ماه (28 و 29 خرداد و 3 و 6 تیر 2024) در بخش غیر رقابتی آفاق به نمایش در خواهد آمد.

مردگان صدمه نمی‌زنند در چک! +تصاویر

اکران فیلم «سرزمین برادران» ساخته کارگردانان ایرانی
همچنین در این رویداد هنری معتبر، فیلم «در سرزمین برادران» ساخته علی رضا قاسمی و رها امیرفضلی محصول ایران، فرانسه و هلند برای اولین بار در اروپا در روزهای دوازدهم، چهاردهم و شانزدهم اکران می شود. ژوئیه امسال (2، 4 و 6 ژوئیه 2024) آنها در بخش غیر رقابتی “پیشنهادات ویژه” به نمایش گذاشته می شوند.

جایزه رئیس جشنواره به ایوان تروجان، بازیگر برجسته چک
در مراسم اختتامیه پنجاه و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری، جایزه رئیس جشنواره برای سهم برجسته در سینمای چک به ایوان تروجان بازیگر سرشناس این کشور اهدا می شود. او را یکی از مشهورترین بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر در ربع قرن اخیر جمهوری چک می دانند. جایزه کارگردان جشنواره به بازیگران، کارگردانان و تهیه کنندگانی اعطا می شود که سهم بسزایی در پیشرفت فیلم و سینما نه تنها در کشور خود، بلکه در سراسر جهان داشته باشند.

تجلیل از تعدادی از چهره های مشهور سینمای جهان
در ایام جشنواره فیلم کارلووی واری و در بخش یادبود این رویداد سینمایی؛ تعدادی از چهره های شناخته شده سینمای بین المللی از جمله؛ نیکول هولوفسنر بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی، فرانسین میسلر، تهیه کننده و کارگردان بازیگر آمریکایی، علاوه بر کلایو اوون، بازیگر بریتانیایی، تجلیل و جایزه «رئیس جشنواره» را دریافت خواهند کرد.

در چک به مرده آسیبی نمی رسد!  + تصاویر

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *