نامزد‌های اصولگرایان برای تداوم راه دولت رئیسی باید ائتلاف کنند

تبلیغات بنری


حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای هیئت روحانیون تندرو در گفت و گو با «اطلاعات آنلاین» با اشاره به شکل گیری فضای رقابتی در جریان انتخابات ریاست جمهوری، بر لزوم موافقت جبهه انقلاب تاکید کرد و گفت: «خوشبختانه با شور و شوق فضای انتخاباتی، مهر تأییدی بر دموکراسی نظام ایجاد شد تا به جهانیان نشان دهند که هر چقدر هم به ما فشار بیاورند، نمی توانند بین مردم و حکومت فاصله بیاندازند. همه ما روز جمعه به پای صندوق های رای خواهیم رفت تا یک دولت قوی و کارآمد انتخاب کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: تمامی کاندیداهایی که از طرف جبهه انقلاب معرفی شده بودند با هدف حمایت از نظام اسلامی و تعقیب اسلام و جمهوریت نظام وارد میدان شدند. اما اکنون که فضا رقابتی شده است، جبهه انقلاب باید پس از بررسی شرایط به جمع بندی درباره کاندیدای نهایی برسد تا دولت تداوم دهنده تفکر انقلابی دولت سیزدهم را انتخاب کند.

به گفته وی، اگر اصولگرایان اصرار به ماندن در صحنه تا روز رای گیری داشته باشند، کار را برای جبهه انقلاب سخت می کند و ممکن است فرصت خدمت را از دست بدهند.

وی افزود: همه باید بدانند که قدرت طلبی در اصول اصولگرایان انقلابی نیست. به همین دلیل نمی توان یک بار دیگر تاکید کرد که تنها یکی از نامزدهای جبهه انقلاب در صحنه انتخابات باقی بماند.

نماینده مجلس ایدار افزود: بحث ها و اتفاقات اخیر در روزهای پایانی تبلیغات نقش تعیین کننده ای در میزان مشارکت دارد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *