پرویز پرستویی به سیم آخر زد: اگر مردم به شما رای می‌دادند عاقل بودند؟ +عکس

تبلیغات بنری


پرویز برتوی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارنظر مشاور سعید جلیلی که رای دهندگان پزشکیان را ناآگاه توصیف کرد، نوشت: مهدی جمشیدی مشاور سعید جلیلی گفت: آن 17 میلیون نفری که به پزشکیان رای دادند تاوان سنگین جهل سیاسی تحمیلی خود را پرداختند. جامعه دیگر فقط یک احمق می تواند به یک احمق دیگر رای دهد. این نوع دموکراسی بی دلیل سزاوار یک فرزند است.

جناب آقای مهدی جمشیدی، عضو هیئت علمی پژوهشی فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ و جامعه شناسی انقلاب اسلامی، تنها سه سطر با عنوان تحصیلات شما فاصله دارد.

سوال: اگر این 17 میلیون نفر به آقای سعید جلیلی رای می دادند عاقل بودند؟ چطور متوجه نادانی و غیرمنطقی بودن 17 میلیون نفری شدید که به آقای ترامپ رای دادند؟ من شک ندارم که در میان رای دهندگان کسانی هستند که حتی با تمام تحصیلات خود نمی توانید آنها را لمس کنید. چرا به خودت اجازه میدی به 17 میلیون نفر توهین کنی؟ یکی یکی باهاشون حرف زدی؟

در این میان پزشکیان، سیاستمداران، کارشناسان سیاسی، اقتصاددانان، روحانیون، معلمان، اساتید دانشگاه، کارمندان، کارگران، خانواده شهدا، جانبازان، دانشجویان و هزاران نفر از مردم شریف دیگر بودند و تصمیم گرفتند به دکتر رای دهند و به دکتر رای دهند. استاد. سعید جلیلی.

مردم حق شرکت دارند یا نه و مردم حق دارند به چه کسانی رای دهند.

نباید به خودت اجازه بدی به 17 میلیون نفر توهین کنی.

شما که در حوزه فرهنگ پژوهشی، فرهنگ و اندیشه اسلامی و جامعه شناسی انقلاب اسلامی درس خوانده اید، احترام به تصمیمات و اعتقادات مردم را به شما یاد نداده اند؟

یا درس اخلاق و علم و ادب و فرهنگ را از دست داده اید؟

در واقع امثال شما مسئول نبود آرامش و پیشرفت در جامعه هستند…

شما که از اسلام و انقلاب متنفر هستید به انتخاب مردم احترام بگذارید نه توهین و تهمت!

شما و امثال شما که مدعی سربازی امام زمان هستید با این رفتار باعث شده اید که مردم دین خود را رها کنند و بمیرند و از اسلام فرار کنند!

با تفکراتت حتی مشاور خوبی برای آقای جلیلی هم نبودی!

به نظر شما آیا عاقلانی هستند که به دلیل چسباندن عکس آقای مادزیکیان به وکیل پایه یک دادگستری که در مقابل همسر و فرزندانش به عنوان قاضی حضور داشت با تیزر حمله کردند و او را کتک زدند و با مشت و لگد کشتند. شیشه ماشینش؟

شما باید از مردم عذرخواهی کنید و شروع به دعوا نکنید.

اگر اتاق فکر دارید برای ایجاد آرامش و رفاه برای مردم شریف به انتخاب مردم احترام بگذارید وگرنه نمک به زخم نپاشید و دست از توهین به مردم مظلوم و مظلوم و شریف بردارید.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *